چاپ کتاب فوری
نوشته شده توسط : adorn

انتشارات پیشگامان مسیر دانش ، با همکاری متخصصان و کارشناسان در رشته های مختلف در موضوع تبدیل پایان نامه به کتاب ، آماده همکاری با شما میباشد.

پایان نامه شما با رعایت تمامی اصول چـاپ کتاب، به کتاب تبدیل میشود و بعد از آن کتاب شما ، با تضمین چاپ میشود.

اگر قصد ثبت سفارش و یا درخواست دریافت خدمات مشاوره از کارشناسان و پژوهش گران ما را در موضوعات چـاپ کتاب، تبدیل پایان نامه به کتاب، چاپ کتاب شعر، چاپ کتاب انگلیسی ، چـاپ کتاب ارزان ، چاپ کتاب فوری دارید ، کافیست با ما تماس گرفته و یا با تکمیل فرم زیر منتظر تماس ما باشید.

تبدیل پایان نامه به کتاب

تبدیل پایان نامه به کتاب دارای دلایل مختلفی می باشد که کی از آنها کسب امتیاز در نمره مصاحبه دکتری می باشد و همین کسب امتیاز برای ایجاد شغل خوب یک مزیت می باشد . دلیل دیگری عضو شدن در کانون اهل قلم می باشد . در حالت کلی تبدیل پایان نامه به کتاب به صاحب اثر یک امتیازات خاصی می دهد. در همین راستا انتشارات پیشگامان مسیر دانش خدمات تبدیل پایان نامه به کتاب را انجام می دهد.

چاپ کتـاب با تیراژ پایین

این دسته از چـاپ کتاب شامل دانشجویان و مترجمانی هستند که به دلیل شرایط مالی و یا دلایل دیگر قصد چـاپ کتاب با تعداد کم هستند که بیشتر انتشارات بخاطر حاشیه سود پایین این کار را نمی کنند. اما انتشارات پیشگامان مسیر دانش می تواند با مشاوره و چـاپ کتاب با تیراژ پایین در این راستا یاری گر شما باشد.





:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: